Akcja „Serce dla dzikich ptaków” – podziękowania - OTOP
X Walne Zebranie Członków OTOP | ważny komunikat
7 sierpnia 2020
Akcja „Serce dla dzikich ptaków” – podziękowania

Modraszka, fot, Cezary Korkosz

Dziękujemy wszystkim, którzy kupili serca z ziaren dla ptaków z myślą o wsparciu OTOP i dziękujemy firmie Maxi Zoo Polska za przekazanie darowizny na rzecz naszej organizacji.

Od prawie 30 lat Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków dba o przyrodę, a szczególnie o ptaki i ich siedliska. Prowadzimy projekty badawcze, działania ochronne, edukacyjne i informacyjne, współpracujemy z organizacjami przyrodniczymi z innych krajów. Wierzymy, że nasze zaangażowanie ma realny wpływ na środowisko i naszą planetę.

Nasza praca to nasza pasja, niejednokrotnie wspierana przez ludzi o wielkich sercach. Dzięki współpracującym z nami wolontariuszom i dzięki darczyńcom możemy realizować nasze zadania i wciąż się rozwijać.

Do grona darczyńców w tym roku dołączyła firma Maxi Zoo Polska, przekazując na rzec OTOP nie tylko część dochodu ze sprzedaży karmy dla ptaków w postaci słonecznikowych serc, ale i dodatkowe pieniądze, co razem dało kwotę 8 000 zł. Wykorzystamy je najlepiej, jak potrafimy! Trafią one do OTOPatrolu, działającego w rezerwacie Beka w województwie pomorskim.

Wolontariusze OTOPatrolu dbają, by ruch turystyczny w rezerwacie Beka odbywał się wyłącznie po wyznaczonych szlakach i opowiadają osobom odwiedzającym Bekę o cennej przyrodzie tego niezwykłego miejsca, będącego pod opieką OTOP. Dzięki funduszom, przekazanym przez Maxi Zoo, wolontariusze OTOPatrolu zostaną wyposażeni w lornetki, które ułatwią im wykonywanie zadań ochronnych. Przygotujemy także materiały edukacyjne, dotyczące rezerwatu Beka i zaktualizujemy aplikację, dzięki której turyści mogą poznać faunę i florę Beki.

Jeszcze raz ogromnie dziękujemy za wsparcie!