Poszukujemy młodszego/ej specjalisty/ki ds. komunikacji i mobilizacji - OTOP

Poszukujemy młodszego/ej specjalisty/ki ds. komunikacji i mobilizacji

Rycyk stojący w wysokiej trawie lub turzycy, patrzący w lewą stronę. W lewym górnym roku logo 30 lat OTOP i BirdLife Partner
Monitoring Ptaków Polski | Ptasi Tydzień z OTOP
13 grudnia 2021
Samiec i samica krzyżówki, oba ptaki z profilu, zwrócone dziobami w lewą stronę Samica "mówi" w komiksowym dymku: I tak wygramy, kwa kwa. Wokół zimowy krajobraz oszroniona trawa. Na dole napis "Zimowe Ptakoliczenie 2022".
Zimowe Ptakoliczenie | 28-30 stycznia 2022
12 stycznia 2022
Poszukujemy młodszego/ej specjalisty/ki ds. komunikacji i mobilizacji
Czworo ludzi na łące, odwróconych tyłem, obejmujących się. Atmosfera przyjaźni i wsparcia. Ciepła łąka w popołudniowym słońcu

Poszukujemy:  Młodszy/a specjalisty/ki ds. komunikacji i mobilizacji

Bliskie Ci jest myślenie o otaczającej nas przyrodzie czy bycie blisko natury? Wierzysz w sens wspólnych działań na rzecz klimatu i różnorodności biologicznej? Wiesz, jak komunikować się z ludźmi w wieku 16-24 na platformach społecznościowych, budować społeczność i zaangażowanie, lubisz  i potrafisz zachęcać innych do wspólnej pracy? Potrafisz porozumiewać się w języku angielskim?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi „tak”, to na Ciebie czekamy!

Kwestie, którymi chcielibyśmy byś się zajął/zajęła to realizacja zadań w ramach międzynarodowego projektu „It’s Time”:

publikowanie treści komunikatów i grafik realizujących cele oraz promujących projekt „It’s time” w mediach społecznościowych, na stronie www, newsletterze OTOP; pozyskiwanie, wsparcie i animacja polskich przedstawicieli Rady Młodych przy BirdLife International, tworzenie materiałów dla wolontariuszy, współpraca z partnerami projektu w zakresie tworzenia materiałów komunikacyjnych, wsparcie młodych aktywistów w realizacji kampanii online oraz uczestnictwo w międzynarodowych spotkaniach projektowych; współorganizacja wydarzeń związanych z projektem.

Preferowany/a kandydat/ka do współpracy:

• ma wykształcenie wyższe lub jest trakcie studiów (preferowane kierunki: komunikacja, marketing, nauki przyrodnicze)
  • posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie – w stopniu co najmniej dobrym,
  • sprawnie obsługuje media  społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok),
  • jest biegła/y w poruszaniu się w mediach społecznościowych w komunikacji z odbiorcami w wieku 16-24,
  • ma łatwość pisania tekstów poprawną polszczyzną,
  • dobrze obsługuje Ms Excel, Ms Word, Ms Outlook,
  • umie utrzymywać regularne kontakty z ludźmi, a także animować i wspierać ich do działania na rzecz  ochrony przyrody,
  • lubi spotkania i pracę z ludźmi,
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność tworzenia grafik w aplikacji Canva lub chęć nauczenia się obsługi aplikacji.

W ramach współpracy z nami oferujemy:

• elastyczne i samodzielne wykonywanie zadań (w modelu pracy hybrydowej), ale jednocześnie dobrą atmosferę i wsparcie,
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę  (przewidywane wynagrodzenie na poziomie ok. 1600 brutto) w wymiarze 30% etatu
  • czas realizacji projektu: luty 2022 – sierpień 2023 z możliwością przedłużenia i zwiększenia części etatu
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwoju zawodowego,
  • realny wpływ na ochronę przyrody w Europie,
  • udział w międzynarodowym projekcie i współpracy w ramach partnerstwa BirdLife International,
  • swobodną atmosferę.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wysłanie zgłoszeń (CV wraz z krótkim listem motywacyjnym) na adres e-mail: rekrutacje@otop.org.pl oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych, do dnia 12 stycznia 2022 r. W tytule maila prosimy wpisać „Młodsza/y specjalista/ka ds. komunikacji i mobilizacji”

Treść klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP) jest organizacją pozarządową, zajmującą się ochroną dzikich ptaków i miejsc, w których one żyją. Naszym celem jest zachowanie dziedzictwa przyrodniczego dla dobra obecnych i przyszłych pokoleń. Jesteśmy partnerem światowej federacji towarzystw ochrony ptaków – BirdLife International.