Międzynarodowy Dzień Wolontariusza - OTOP
O edukacji w kontakcie z przyrodą
18 listopada 2016
Ptasia grypa – komunikat
6 grudnia 2016
Międzynarodowy Dzień Wolontariusza

fot. Krzysztof Czajowski

Od 31 lat – 5. grudnia świat celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza. Ten szczególny dzień jest bardzo ważny także dla OTOP, gdyż nasze działania opierają się między innymi na wolontariacie.

Z okazji tego święta chcemy wszystkim naszym Wolontariuszom serdecznie podziękować za wkład pracy i ogrom zaangażowania, jakie wnosicie na rzecz naszego stowarzyszenia!

Od 25 lat, bez was OTOP nie miałby siły i możliwości działania. W wielu sytuacjach mogliśmy liczyć na Wasze wsparcie i przede wszystkim poparcie akcji, które podejmowaliśmy i podejmujemy dla ochrony zagrożonych gatunków ptaków oraz ich siedlisk.
Bez Waszego udziału nie mogłoby się odbyć wiele akcji i projektów, które od lat w dużej mierze oparte są o pracę Wolontariuszy. Najważniejsze z nich to: Monitoring Pospolitych Ptaków Lęgowych, Zimowe Ptakoliczenie, Spring Alive czy Europejskie Dni Ptaków, w których co roku udział biorą setki Wolontariuszy.

Dziękujemy, że jesteście z nami! Dziękujemy za wspólną pracę na rzecz ptaków i przyrody!

Wszystkim naszym Wolontariuszom życzymy niegasnącego zapału w dalszej pracy i działaniach, aby to co robicie zawsze przynosiło Wam satysfakcję i spełnienie, oraz przyczyniało się do osobistego rozwoju!