Specjalista/ka ds. komunikacji kampanii „Stop drodze wodnej E40” | rekrutacja - OTOP

Specjalista/ka ds. komunikacji kampanii „Stop drodze wodnej E40” | rekrutacja

Samiec czernicy pływa wśród żółtych kwiatów
List otwarty w sprawie skrócenia okresu polowań
22 lutego 2022
Na pierwszym planie wysokie trawy, dalej łąka, w tle rzeka, nad nią pochmurne niebo. Na dole napis: Poszukiwana / poszukiwany Spacjalista ds. komunikacji w kampanii 10%dla ochrony ścisłej"
Specjalista/ka ds. komunikacji kampanii „10% dla ochrony ścisłej” | rekrutacja
23 lutego 2022
Show all
Specjalista/ka ds. komunikacji kampanii „Stop drodze wodnej E40” | rekrutacja
Zachód słońca nad rzeką Bug. W spokojnej wodzie odbijają się bezlistne drzewa. Na dole napis: Poszukiwana . poszukiwany Specjalista ds. komunikacji w kampanii "Stop drodze wodnej E40"

Bug, fot. Robert Koziarski

Poszukujemy:

Specjalisty/ki ds. komunikacji kampanii „Stop drodze wodnej E40” (50% etatu)

Bliska jest Ci misja ochrony przyrody i ratowanie jej zagrożonych walorów? Masz odwagę opowiadać się po stronie dobra wspólnego? Pisanie tekstów, rozmowy, udział w dyskusjach i wystąpienia publiczne to Twoje mocne strony? Potrafisz zaangażować innych wokół wspólnego celu i budować współpracę? Dbanie o rzetelność informacji i argumenty naukowe są dla Ciebie ważne? Bliskie Ci jest także myślenie o otaczającej nas przyrodzie czy bycie blisko natury?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi „tak”, to na Ciebie czekamy!

Kwestie, którymi chcielibyśmy, byś się przede wszystkim zajął/zajęła to:

Realizacja zadań w ramach kampanii „Stop drodze wodnej E40” takich jak:

  • przygotowanie treści tekstów, grafik i krótkich filmików dotyczących kampanii oraz ich udostępnianie na stronie www i w mediach społecznościowych, newsletterze OTOP oraz magazynie OTOP „Ptaki”;
  • prowadzenie profilu kampanii na FB, Instagramie i Twitterze;
  • wsparcie liderki komunikacji w OTOP w kontaktach z mediami;
  • organizacja wydarzeń związanych z kampanią, analiza i monitoring prasy, kontakty z influencerami;
  • współtworzenie i implementacja strategii komunikacji kampanii;
  • współpraca w międzynarodowym zespole;
  • udział w konsultacjach społecznych, analiza oficjalnych dokumentów (na poziomie krajowym i unijnym);
  • dodatkową wartością będzie tworzenie i wyszukiwanie informacji do kampanii na podstawie danych technicznych dotyczących transportu oraz związanych z wpływem dróg wodnych na środowisko i ekonomię, analiza danych związanych z żeglugą śródlądową, kolejnictwem i transportem drogowym.
Preferowany/a kandydat/ka do współpracy:
  • posiada wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: komunikacja, dziennikarstwo, nauki przyrodnicze i/lub kierunki techniczne – transport, budowa maszyn),
  • lubi pisać, ma lekkie pióro, posiada doświadczenie w pracy redakcyjnej,
  • potrafi wyszukiwać i analizować dane, w tym dane techniczne,
  • lubi kontakty z ludźmi, ceni współpracę i partnerstwo, jest nastawiona/nastawiony na wsparcie zespołu kampanii i komunikacji,
  • płynnie posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie,
  • sprawnie obsługuje media społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter),
  • potrafi obsługiwać system zarządzania stroną internetową (WordPress),
  • potrafi obsługiwać program graficzny typu GIMP lub CANVA,
  • ma doświadczenie we współpracy z mediami,
  • czuje silną potrzebę działania na rzecz ochrony przyrody.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
  • umowę o pracę na 50% etatu (uwaga: możliwość aplikowania na drugie 50% etatu na stanowisko specjalisty/stki ds. komunikacji kampanii objęcia 10% terenów Polski ochroną ścisłą) na czas określony do grudnia 2022 (z opcją przedłużenia),
  • wynagrodzenie na poziomie 2650 – 2800 zł brutto, w zależności od doświadczenia,
  • udział w bardzo ciekawym i ważnym projekcie, możliwość realizacji własnych pomysłów oraz rozwoju zawodowego,
  • realny wpływ na ochronę przyrody w Polsce i Europie,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • swobodną atmosferę oraz wsparcie zespołu.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wysłanie zgłoszeń (CV wraz z krótkim listem motywacyjnym oraz z określeniem, czy aplikujesz tylko na tę pozycję, czy także na stanowisko specjalisty ds. komunikacji kampanii objęcia 10% terenów Polski ochroną ścisłą) na adres e-mail: rekrutacje@otop.org.pl, do dnia 10 marca 2021 r.
W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista/ka ds. komunikacji kampanii „Stop drodze wodnej E40”.

Prosimy o dodanie do mejla klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP) jest organizacją pozarządową, zajmującą się ochroną dzikich ptaków i miejsc, w których one żyją. Naszym celem jest zachowanie dziedzictwa przyrodniczego dla dobra obecnych i przyszłych pokoleń. Jesteśmy partnerem światowej federacji towarzystw ochrony ptaków – BirdLife International.

Wpłacam