Spring Alive 2023 - OTOP
Wizyta studyjna w Snowidowie | Zaproszenie
6 kwietnia 2023
Jerzyki: najwspanialsze maszyny latające | webinar
19 kwietnia 2023
Spring Alive 2023

Szpak, fot. Krzysztof Merski

Wiosna trwa! Nasłuchujemy z utęsknieniem głosów wiosennych ptaków i czekamy na ich powroty.

Zapraszamy do kolejnej edycji międzynarodowej akcji Spring Alive! Głównymi bohaterami naszej akcji są: bocian biały, dymówka, brzegówka, jerzyk, kukułka, żołna i sieweczka obrożna. Śledź z nami przyloty tych wędrownych ptaków. Zachęcamy Cię do
rejestrowania swoich obserwacji na platformie Spring Alive .

Ale nie tylko na te gatunki kierujemy zainteresowanie obserwatorów! Uczestnicząc w Spring Alive, pomożesz nam zwrócić uwagę na fakt, że migrującym ptakom do przetrwania potrzebna jest obecność dogodnych siedlisk nie tylko tu, gdzie się lęgną, ale także na całej trasie ich wędrówki, czasami poprzez kontynenty, od zimowiska po lęgowiska. Stąd międzynarodowy, ponad granicami państwowymi, wymiar tego edukacyjnego projektu. Ponadto w tym roku chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na ptaki żyjące blisko człowieka.

Jak co roku w naszej wiosennej ofercie znajdziecie interesujące wydarzenia. Już dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy – zapraszamy na otwarte dla wszystkich webinarium na temat jerzyka. Mamy też coś specjalnego z okazji Międzynarodowego Dnia Ptaków Wędrownych. Wkrótce więcej informacji na temat tych dwóch wydarzeń. W naszych mediach społecznościowych ukaże się cykl postów poświęconych ptakom wędrownym – każdy post innemu gatunkowi! Pierwszy post już się ukazał i dotyczy szpaka.

Działamy przez całą wiosnę, do 21 czerwca!

Śledź nasze media – wkrótce więcej informacji. Podziel się nimi ze znajomymi.